duminică, 26 iunie 2011

Evolutia plantelor din sera

Nu am crezut niciodata ca exista asa o diferenta  mare in dezvoltrea plantelor in sera si dezvoltare plantelor in afara serei.Stiam ca plantelele vor creste mai repede datorita caldurii mai mari a umezelii mai ridicate dar credetima am ramas uimita vazand cum dupa patru zile a rasarit salata si dupa o saptamana ceapa.






E o adevarata satisfactie in fiecare zi sa stau in sera macar cateva minute,oricum e o metoda de relaxare ideala in zilele noastre cand ai nevoie sa te rupi de toate problemele si greutatile adunate dupa o zi grea.
Acum la la sfasitul lunii mai salata, ceapa verde, usturoiul verde sunt aproape gata de recoltat.





 Rasadurile de rosii nu prea mari dar sanatoase.


  Plantele mele cred ca vor fii putin inghesuite dar stiu e vina mea,vreu prea multe,sa vedem ce se intampla.
Au rasarit si castravetii nu a durat prea mult, sa vedem daca se vor dezvolta mai departe. Fiind prima experienta a mea legat de o sera sunt foarte curioasa  ce se intampla.Eu fac tot ce pot, cand nu stiu ceva ma documentez si incerc sa fac totul cum trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu